Wenda-Kayıp / Mehmet Atlı

dijmêrim: ha îro ha sibe/ gün sayıyorum: ha bugün ha yarın
ha îro ha sibe/ ha bugün ha yarın
bi çi xwe bixapînim/nasıl avutayım kendimi
nizanim, nizanim, nizanim / bilmiyorum, bilmiyorum, bilmiyorum
direve xewa min/ kaçar uykum
direve û nayê nayê/ kaçar da gelmez, gelmez
guh nade dilê min/yüreğim bana kulak vermez
guh nade min, har e har e/kulak vermez, delidir deli
li derve bihar e/dışarda bahar
li bîra min tu yî../aklımda sen
çavê min li rê:/gözüm yolda
mizgîna min nayê/mizginim-müjdem gelmez
zêde dibe hesret:/artar hasret:
kêm nabe/eksilmez
dibe baran:/yağmura döner
li ser min dibare/üzerime yapar
tu çûyî neçûyî/sen gittin gideli
dirêj dibe:/uzar
dawîya şevê nayê/ gecenin sonu gelmez
wenda dibim:/kaybolurum
li dûyê cixarê/sigara dumanında
difetisim:/boğuluyorum:
li vî bajarê/bu şehirde
tu çûyî neçûyî/sen gittin gideli

0 Yorumlar:

Yorum Gönder