Yol / İlkay Akkaya

Bahardım soldum uzun yıllar ardında                                    Düşlerin gülüşleri armağan bana
Turnalar geçti başımdan sokaklarımdan                                Kederi armağan bana yolculukların
Yollar akıp giderken yıllar geçip giderken                              Yollar akıp giderken yıllar geçip giderken
Yolum, yoldaşım oldu                                                         Yolum, yoldaşım oldu

Sokaklarda kan vardı                                                           Duvarlarda suret idim
Ölüm vardı hatıramda                                                          Solup giden gülüş gibi
Kaybolurken genç ömürler                                                   Düş olurken genç ömürler
Zaman sustu beni yol tuttu                                                   Ateş sustu beni kül tuttu

Sustum, kül içinde ateş                                                        Sustum, kül içinde ateş
Soldum, gül içinde o düş                                                      Soldum, gül içinde o düş
Yolum yoldaşım oldu                                                            Yolum, yoldaşım oldu

                                               Sustum, külde ateş idim
                                               Soldum, gülde kızıl idim
                                                Yolum, yoldaşım oldu

0 Yorumlar:

Yorum Gönder